Wednesday, September 19, 2012

Wish list.

I really want all of these things.
Not exactly these specific brands. But these things, I am in need of them. 

Barley have a phone today.


My computer has a ridiculous small hard drive. 40 GB, can't store anything.  


Well I have no camera. Need one. Also I would like a photo course. But need the camera first. 


Have a rug, and for that rug I need this thing. It's the best, a rug sweeper. 


An overlock sewing machine. cool


Adjustable mannequin. Also Cool.  


Will try to get the camera and mannequin first.

No I'm of to the swimming pool!


4 comments:

  1. Du kan få min gamla iPhone3GS om du vill!

    ReplyDelete
  2. Justja, jag har massa gamla hårddiskar liggande, du kan få en av dem att ha som extern hdd! Jag har förvisso datorer också men de kostar en del att skicka ner plus att de kan gå sönder i frakten.

    /nina igen

    ReplyDelete
  3. Vet inte hur jag skulle ha en hårddiskt som extern. Fattar noll, det måste väl vara i en liten låda som man kopplar in i datorn. Eller? Det blir nog bara att jag köper en istället.

    ReplyDelete
  4. jo angående telefonen, tack så mycket, men har fått en himla massa avlagda telefoner, och alla dör mer eller mindre. Så det är dags att få min första nya telefon, som fungerar och om den inte fungerar kag jag få den lagad eller bytt eller vad som.

    ReplyDelete